Srpnové registrace značky Peugeot v ČR ukončily měsíce prodejního útlumu, kterému značka čelila v důsledku výrobních omezení způsobených výpadky dodávek komponentů. “Osmý měsíc roku konečně přinesl příznivý obrat,” domnívá se šéf importu Marco Venturini.
Od 7. do 27. září jsou v obchodním centru Arkády Pankrác k vidění veteráni značky Peugeot. Jde vozy a motorky staré více než sto le, jako jsou typy 172, 201, 202, 302 nebo 304, doplněné o moderní automobily, včetně modelu Peugeot e-Legend, který představuje futuristickou vizi automobilky s plně elektrickým pohonem.
Peugeot 408 byl odhalen na začátku léta a představen 4. srpna (příznačné datum 4.08) v průhledné a otočné vitríně „The Sphere“ umožňující ukázat vůz ze všech úhlů. Světová premiéra nového modelu se odehraje na pařížském autosalonu ve dnech 17.–23. října. Od 1. září si může prvních 300 zákazníků tento vůz objednat.
Dvanáctý ročník Peugeot Emotion Day přivedl podle importu ke značce nečekaně velký počet nových klientů, novince Peugeot 308 zajistil uvedení na trh a připravil půdu pro elektrifikovanou budoucnost značky.
Nový Peugeot 308 SW dorazil na český trh právě včas. 1. června 2022 totiž odstartuje největší marketingová akce značky Peugeot v ČR, Peugeot Emotion Day, a nový model tak zde bude moci zazářit. Letošní Peugeot Emotion Day navštíví během 40 dní 38 míst po celé České republice.
Šéf českého Peugeotu Marco Venturini letos v zimě uvedl na trh nový model 308 a 19. května představil novinářům ve Vindyšově továrně v Radotíně i kombík s označením SW. Vůz se vyrábí v Mulhouse a přichází k českým dealerům v průběhu května. Kolik má značka objednávek a jak dlouho budou zájemci na dlouhou verzi čekat?
Organizace francouzské Národní četnictvo (Gendarmerie Nationale), která v roce 2021 nakoupila vozy Peugeot 5008, si v letošním roce objednala 395 vozů Peugeot 3008 Plug-in Hybrid. Pokračuje tak dlouhá historie vztahu mezi značkou Peugeot a četnictvem, která začala těsně po druhé světové válce.
Portál
Automakers
je prvním zpravodajským serverem pro automobilový průmysl v České republice. Nabízíme on-line zpravodajství z odvětví, které je zaměřeno na dodavatele, výrobce a prodejce aut.
Jejich obsahem jsou novinky o nových modelech a jejich cenách, o prodejní politice jednotlivých značek a informace ze světa dodavatelů a výrobců. Přidanou hodnotou pro prodejce jsou zejména informace o chystaných výběrových řízeních na služební automobily ze strany veřejné správy a velkých firem.