Spread the love

Online tržiště s ojetými vozy Carvago oznámilo historicky nejúspěšnější letní sezónu na českém trhu. Celkem zákazníci této platformy objednali během prázdnin bezmála tisícovku (491 v červenci a 495 v srpnu) prověřených automobilů.

Zatímco tradičně bývají letní měsíce na automobilovém trhu prodejně slabší, protože zákazníci dávají přednost dovoleným a cestování před návštěvami autobazarů, Carvago letos zaznamenalo prodeje plně srovnatelné s jarními měsíci. Tento výsledek ukazuje, že zavedené modely sezónnosti, platné pro kamenné prodejny, se na moderní online platformy nevztahují. Výběr a nákup vozu online lze totiž pohodlně řešit i z horského apartmánu nebo přímořského resortu.

Silné letní měsíce na Carvago potvrzují zrychlující se trend přechodu českých zákazníků k online nákupu automobilů. Stále více řidičů si uvědomuje klíčové výhody, které digitální platforma nabízí – zejména jistotu a transparentnost. Pohodlí nákupu z domova, přístup k mnohem širší celoevropské nabídce vozů a především jistota díky důkladné technické kontrole CarAudit a garanci 14denního vrácení vozu mění zavedené zvyklosti a nastavují nový standard trhu.

„Letošní prázdniny na českém trhu předčily naše očekávání a téměř tisícovka objednaných vozů je na tuto část roku fantastický výsledek,“ říká zakladatel Carvago Jakub Šulta. „Ukazuje se, že tradiční sezónnost prodeje aut, jak jsme ji znali, pro online model neplatí. Čeští zákazníci oceňují, že si mohou vůz vybrat a objednat kdykoliv a odkudkoliv, bez nutnosti trávit čas v autobazarech.“

Češi, kteří se přes léto rozhodli pořídit auto online, volili pestré spektrum modelů. Z těch méně obvyklých zaznamenalo Carvago objednávky mimo jiné na 17 vozů Honda Civic, 9 pick-upů Toyota Hilux nebo čtyři kusy luxusního BMW řady 8. Díky celoevropskému záběru platformy Carvago a šíři její nabídky na ní totiž zákazníci často nacházejí vůz přesně podle svých představ a rozpočtu i v případě modelů, které se v tuzemských autobazarech vyskytují spíše zřídka.

Carvago očekává, že na rekordní české léto naváže i silnou podzimní sezónou. Propozici a známost značky podpoří mimo jiné televizní kampaní, komunikací dostupného financování Nízká splátka a dalším rozšiřováním spolupráce s českými influencery.

Každý vůz prodávaný přes Carvago prochází detailní technickou kontrolou CarAudit, která zahrnuje až 270 kontrolních bodů. Prověřování odhalí skryté závady zhruba u čtvrtiny kontrolovaných aut. CarAudit je jedním ze stavebních kamenů iniciativy Carvago za bezpečný nákup, která dokazuje, že i pořízení ojetého vozu může být příjemnou a bezrizikovou zkušeností. Iniciativa dále zahrnuje vyřízení všech formalit, předprodejní přípravu, doručení vozu až před dům a šestiměsíční záruku včetně možnosti vůz do 14 dnů od převzetí vrátit.

Related Post