Šéf Opelu Josef Šopík se pochlubil s čísly v Tančícím domě
Spread the love

Šéf českého zastoupení automobilky Opel Josef Šopík sezval 10. ledna šéfredaktory motoristických médií na novoroční oběd do restaurace Ginger & Fred v pražském Tančícím domě. O čem šla řeč?

„Sezvali jsme novinářskou extraligu k příjemnému posezení a debatě o tom co se nám v uplynulém roce povedlo, co třeba trochu skřípalo a co nás všechny asi čeká letos,“ otevřel diskusi mluvčí značky Martin Hejral.

Opel loni v osobních vozech nepatřil do importérské TOP 10, tam kopaly extraligu jiné značky.

„V prodeji nám chybělo 1000 aut z výroby, ale povedly se nám užitkáče, kde můžeme ohlásit historicky nejlepší číslo. V segmentu jsme skončili na 4. místě za Fordem o pouhých zhruba 60 aut,“ řekl Šopík.

(Podle SDA loni Opel registroval 2346 LUV a dosáhl tržního podíklu v segmentu 10,3 %)

Jak to bude letos? „Prodejci Opelu už mají na showroomech Astru ST, hlavní premiérou budou nástupci Crosslandu a Grandlandu ze segmentu SUV-B a SUV C,“ slibuje Šopík.

Erich Handl, Tančící dům

Novináři mohli na akci pohovořit i se šéfkou marketingu Opelu Šárkou Šmídovou

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *