Servisní služba Toyoty Key Box umožňuje odvézt vůz do servisu nebo si jej ze servisu vyzvednout i mimo pracovní dobu, včetně náhradního vozu. V Česku jí v současnosti umožňuje polovina Toyota servisů a do budoucna by jí mělo být vybavené každé servisní místo.
Key Box je vybavený displejem, který jednoduchým postupem zákazníka navede, jak má uložit do schránky klíč od vozidla, nebo si jej naopak vyzvednout.
„Součástí služby je i vyhrazené parkovací místo, které je navíc zabezpečené kamerovým systémem. Do Key Boxu nebo prostřednictvím e-mailu zákazník obdrží i dokumentaci k provedeným servisním úkonům,“ říká Aleš Krejčí v pořadu Na rovinu s Toyotou.
Stejně bezkontaktní, jako je převzetí vozu, může být v současnosti i objednání do servisu. Zákazník může využít on-line kontaktní formulář na webových stránkách Toyoty. Po jeho vyplnění formulář dostane servisní partner, který pak potvrdí termín návštěvy servisu. Potvrzení by mělo proběhnout do 24 hodin.
Platba servisu je pak možná prostřednictvím aplikace Cash Box, kdy zákazník obdrží on-line fakturu s QR platebním kódem.
Servis je možné zkrátit na polovinu
Ke zkrácení doby, po kterou musí vůz v servise zůstat, pak slouží služba Expres Servis, kdy na vozidle zároveň pracují dva vyškolení mechanici. Doba servisu se tak může zkrátit až o polovinu, a mnohdy tak odpadá nutnost použít náhradní vozidlo, protože majitel si na vůz počká na místě.
Služba je vhodná například pro předepsané servisní prohlídky nebo sezónní přezouvání pneumatik a hodí se i pro fleetové klienty.
„Každé auto dostává zákazník ze servisu standardně umyté. Je na jeho volbě a možnostech servisu, zda půjde o portálové, bezkontaktní nebo ruční mytí,“ dodává Krejčí.
O potřebě navštívit servis zákazníka informuje samotný infotainment vozu na základě standardních intervalů, které jsou většinou 15 000 ujetých kilometrů nebo jeden rok od poslední návštěvy. Informace o servisní historii a servisních úkonech je možné získat i v mobilní aplikaci MyToyota.