Čínský BYD se v Česku spoléhá v oblasti PR na agenturu Surikata. Po zvedení značky na trh v Karlíně, které doprovázely zmatky v půjčování testovacích vozů, byli novináři zvědaví zda agentura kontrakt udrží.
Surikata na jaře zajišťovala komunikační strategii a tuzemský launch značky spolu s agenturou Creative Pro. Už od rána stála před vchodem do Fora Karlín fronta novinářů, tuzemská premiéra největší čínské automobilky poutala zájem médií.
Country manažer značky Martin Heřmanský pohovořil ve Foru o cenách vozidel a budování dealerské sítě. Zástupci médií pak testovali tři vstupní modely automobilky.
Zápůjčky vozidel z protilehlého parkoviště ale provázely mírné organizační zmatky. Surikata to ale ustála a kontrakt s BYD v červnu obhájila.
Zdroj: Mediář a archiv
V portfoliu Surikaty zůstává také dealerská skupikna AutoWallis.
