Skupina ACD (AutoBinck Car Distribution) si od září najala na PR agenturu Temper Communication. ACD na českém trhu zastupuje značky MG a Mitsubishi a provozuje dealerskou síť AutoPalace.
„Po důkladné analýze jsme došli k závěru, že nestačí komunikovat jen značky, které dovážíme na český trh, či které prodáváme v rámci naší dealerské sítě, ale že potřebujeme komunikačně podpořit i celkovou znalost skupiny ACD a naší dealerské sítě AutoPalace,“ vysvětluje Katarína Ardová, Marketing Manager, českého zastoupení ACD. „Agenturu Temper Communication jsme si vybrali s ohledem na její bohaté zkušenosti v oblasti automobilového průmyslu a osobní přístup, který poskytuje,“ dodává Katarína Ardová.
„S ohledem na skutečnost, že naše agentura má svým způsobem automobilový průmysl v DNA, tak nás velmi těší, že v roce, kdy slavíme 15 let na trhu, jsme navázali spolupráci se skupinou ACD, která patří mezi lídry v tomto oboru. Věříme, že společně vytvoříme silnou a srozumitelnou komunikaci, která podpoří jejich marketingové a obchodní cíle,“ říká Jindřich Jindřich, výkonný ředitel agentury Temper Communication.
Temper Communication bude zajišťovat korporátní komunikaci skupiny ACD a sítě AutoPalace. Komunikace jednotlivých značek (MG, Mitsubishi) zůstává nadále v kompetenci příslušných manažerů zmíněných značek.
Temper Communication
Česká PR agentura s 15 lety zkušeností na trhu. Specializuje se na produktovou a korporátní komunikaci, především v oborech automotive, FMCG a zdravotnictví. Poskytuje služby nejen v rámci Public Relations, ale i v oblastech interní komunikace, komunikace na sociálních sítích, event managementu, online komunikace a marketingového poradenství.
Zdroj: Kateřina Kociánová, PR konzultant