Škodovka dokončila v roce 2016 redesign svých showroomů v ČR a už je tu další. Automobilka zahájila uvedení nového firemního designu ve svých dealerstvích. Postupně chce proměnit 4000 showroomů po celém světě.
Zcela první autosalony s novou korporátní identitou byly otevřeny ve Vietnamu, v Evropě se první modernizované prodejní místo nachází v Estonsku.
![](https://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_QR_7/GdmZC/skoda-auto-showroom.jpeg?fl=cro,0,100,1920,1080%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75)
Foto: Škoda Auto
Showroom dealera v Tallinu je prvním dealerstvím v novém designu v Evropě.
Další novinkou je vůbec první takzvaný Škoda City Store, který přivítal zákazníky v Bělehradě v Srbsku v říjnu. V Kuvajtu pak vznikl showroom s důrazem na digitální zákaznickou zkušenost.
„Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let – zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě. Autosalony jsou nejdůležitějšími styčnými body s našimi zákazníky, protože právě zde mohou lidé osobně poznat značku Škoda a její hodnoty,“ uvedl Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing.
Zdroj: Škoda Auto, novinky.cz, archiv