S ohledem na tíživou situaci, do které se dostali někteří zákazníci Hyundai v důsledku povodní, vyhlásila společnost Hyundai Motor Czech ve spolupráci se svým dodavatelem náhradních dílů Mobis program na snížení nákladů na opravy a zprovoznění vozidel.
Majitelé poškozených vozů získají slevu na náhradní díly Hyundai ve výši 40 % z doporučené maloobchodní ceny a zastoupení současně vyzvalo tuzemské dealery, aby poskytli alespoň 20% slevu na práci.
„Na vozy Hyundai spoléhají ve svém každodenním životě či podnikání desetitisíce českých rodin, firem a živnostníků. Chceme jim pomoci s řešením mobility a návratem do běžného života po přírodní katastrofě, která tvrdě zasáhla významnou část naší republiky,“ uvedl Martin Saitz, generální ředitel Hyundai Motor Czech.
Podpora je určena pro zákazníky, jejichž vůz byl přímo poškozen v důsledku povodní, ale také pro ty, kteří se například v důsledku zatopení domu a ztráty majetku dostali do tíživé finanční situace. Program je vyhlášen na období od 23. září do 31. října 2024 bez omezení stáří auta. Protože jsou příběhy lidí postižených povodněmi velmi individuální, o uznání slevy může rozhodnout každý autorizovaný prodejce Hyundai na základě osobní komunikace se zákazníkem.
S vlastní iniciativou na pomoc přišel také nošovický výrobní závod HMMC, který bezprostředně po povodních věnoval 10 000 000 Kč postiženým oblastem Moravskoslezského kraje. České zastoupení značky spolu s nošovickým výrobním závodem zároveň poskytly vozy Tucson s pohonem 4×4 a i30 povodňovému týmu organizace Člověk v tísni. Její terénní pracovníci jsou vyškolení v pomoci lidem postiženým mimořádnou událostí, v poskytování sociálního poradenství i krizové intervenci.
„Cítíme solidaritu s oběťmi katastrofy, pevně proto věříme, že peněžní dar bude alespoň malou náplastí na tíživé události posledních dní. Zaměřujeme se také na naše zaměstnance, které vážně postihla povodeň. Prostřednictvím našeho vnitrofiremního fondu pomoci mají možnost požádat o finanční výpomoc,“ dodal prezident HMMC Changki Lee.
Zdroj: HMCZ