Na mediální premiéře modelu Volvo XC 90 jsme potkali manažerku, kterou novináři v minulosti znali především ze skupiny AutoBinck. Jaké jsou její kompetence ve Volvo Cars?
Ivana Zimová měla do roku 2011 v AutoBincku na starosti komplexní marketingovou a komunikační strategii ve spolupráci s lokálními a evropskými agenturami – kreativu, média i eventy. V rámci skupiny se v tomto směru starala o řadu značek, mezi které patřila Mazda, Mitsubishi, Hyundai, Infiniti, SsangYong; na retail úrovni pak také o značky Volvo, Ford, Peugeot, Fiat, Nissan GTR.
V roce 2014 odešla do zahraničí, kde nejprve v evropské centrále Mazdy zodpovídala za rozvoj korporátní a lifestyle komunikační strategie pro Evropu, a to včetně exekuce evropských akcí a uzké spolupráce s japonskou centrálou na globálních eventech. V dalších letech zastávala pak pozici Client Services Director v Německu a ve Spojeném království na straně agentur, avšak stále v oboru automotive.
Od září letošního roku zastřešuje v českém Volvo Cars tým se zodpovědností za oblast zákaznické zkušenosti a spokojenosti, call centra, road assistance, marketingu, digitalni komunikace, PR a events.
Zdroj: Ivana Zimová