Lubor Kos dořeší letošek a už se chystá na další ročník
Spread the love

Účetní a produkční slavnosti LEGENDY budou akci vyhodnocovat do konce června, promotér výstavy Lubor Kos prozradil už teď několik čísel z nákladů letošní akce. Připravil ji tříčlenný tým, který se postupně rozrosl až na 700 lidí.

„Postavili jsme 1,5 km mobilních plotů, postavili jsme 1 km malých plotů, máme 2 velké vysokozdvižné stroje od VZV Rent, 10 strojů od Segway pro transport techniky, 4 vleky, 3 velké dodávky, 15 kamionů techniky. Naši elektrikáři zapojí 5km různých kabelů a celková spotřeba el. energie je vyčíslena na 200 000 Kč za 10 dní připrav, akce a likvidace,“ uvedl Lubor Kos.
Areál se uklízel po akci 3 dny a veškerá technika se servisovala po dobu 14 dní. „Pojišťuje nás  Slávia pojišťovna, máme 10 denní pojistku na „1 miliardu“ pro různá rizika a škody. A kolik stojí taková pojistka? Detaily zveřenit nemůžeme, ale naznačíme… Dala by se za ni koupit dobře vybavená Škoda Octavia,“ prozradil promotér.Hlavními vystavovately letos byly značky ŠKODA a Mercedes-Benz. Hlavním lákadlem byl Pavilon Alfa Romeo, Pavilon Lamborghini a Pavilon Ferrari.

Related Post