Text a foto: Peugeot
Spread the love

Roadshow Peugeot Emotion Days navštívila během 21 dnů navštívila 19 českých a moravských měst a představila návštěvníkům osm modelů – sedm osobních a jeden užitkový. Hlásí dále 1 215 zkušebních jízd, 690 testujících návštěvníků a rekordní zájem o elektrický a hybridní pohon.

Maximální zájem, maximální vytížení

Vozy byly podle statistiky imporu takřka plně vytížené od prvního do posledního dne. Největšímu zájmu se těšil Peugeot E-3008 GT s výkonem 157 kW a baterií o kapacitě 73 kWh. Testující zákazníci si pochvalovali nejen elegantní a prostorný interiér s panoramatickým i-Cockpitem, ale také plynulý, tichý a dynamický chod elektrického pohonu. Překvapením pro mnohé byla schopnost vozu efektivně rekuperovat energii a zvládnout letní provoz bez kompromisů mezi tepelným komfortem a dojezdem.

Hybrid a diesel

Vedle elektromobilů vzbudily pozornost také hybridní modely, zejména Peugeot 5008 Hybrid 145 e-DCS6, který demonstroval svou schopnost výrazně snižovat spotřebu. Oba hybridní modely 3008 a 5008, které si účastníci Peugeot Emotion Days mohli vyzkoušet, se během testovacích jízd z hlediska spotřeby paliva držely v deklarovaných hodnotách WLTP, a potvrdily tak účinnost hybridního pohonu. Pozitivní ohlas sklidil i dieselový Peugeot Rifter GT Long 1.5 BlueHDi 130 EAT8, oblíbený pro svou praktičnost, prostornost a všestrannost. Zájem ještě posílila právě probíhající akční nabídka na Rifter Long s cenou od 579000 Kč a 7letou zárukou, která oslovila široké spektrum zákazníků. Díky tomu je Rifter aktuálně druhým nejprodávanějším modelem Peugeot v ČR.

 Bonusy a přidaná hodnota pro zákazníky

Každý z testujících návštěvníků Peugeot Emotion Days získal možnost využít zajímavé výhody ke koupi nového vozu: předplacenou CCS kartu na 10 000 Kč, extra bonus při nákupu skladových vozů a zvýhodnění 45 % na příslušenství WINTER a PROTECT. Zájem o čerpání těchto bonusů je vysoký, řada zákazníků je již uplatnila, další mají ještě několik dní na jejich využití.

Potvrzení správné strategie 

„Jsme hrdí, že jsme mohli Peugeot Emotion Days opět nabídnout. Rozhodnutí obnovit tuto akci se ukázalo jako správné nejen po obchodní stránce – pomohlo nám i dealerům upevnit vztah se stávajícími i novými zákazníky. Ověřili jsme si také velmi vstřícný přístup k našim novým technologiím zejména pak k hybridu, který se v letošním roce stal dominantním pohonem naší modelové řady, a k elektromobilům, které budou pilířem našich prodejů v nadcházejících letech. Akce Peugeot Emotion Days nás ujistila o tom, že naše produktová nabídka i prodejní strategie jdou správným směrem,“ říká Filip Lapka, prodejní ředitel značky Peugeot v ČR.

Related Post