Ilustrační foto
Spread the love

Alicja Górka nastoupila 1. září na pozici ředitelky komunikace pro východní Evropu v Renault Polska. Bude odpovědná za implementaci globální komunikační strategie značek skupiny (Renault, Dacia, Alpine, Mobilize) v Polsku, České republice, na Slovensku a v pobaltských zemích.

Bude zodpovědná za propagaci uvedení automobilů a služeb čtyř značek na trh, posilování image značek, komunikaci s novináři a opinion leadery. Bude také koordinovat interní komunikaci.

Agata Szczech, která dosud tuto funkci zastávala, zůstane v Renault Polska do 31. prosince 2025 jako ambasadorka imageových projektů skupiny Renault.

„Jménem celé skupiny Renault bych rád srdečně poděkoval Agatě za její velký a významný přínos v průběhu mnoha let. Její neochvějné nasazení a neutuchající motivace výrazně zlepšily image a porozumění našim značkám mezi novináři a státní správou. Agata bude i v nadcházejících měsících hrát důležitou roli a starat se o silné vztahy společnosti s našimi partnery v různých oblastech. S radostí také vítám Aliciu v našem týmu. Jsem přesvědčen, že její zkušenosti a osobnost budou perfektně ladit s našimi hodnotami a dynamickým přístupem k automobilovému trhu,” řekl Fabien Goulmy, výkonný ředitel Clusteru East.

Alicja Górka byla v posledních dvou letech zodpovědná za realizaci komunikační strategie značky Volvo. Dříve pracovala v PR agenturách, včetně mezinárodních, jako jsou Havas PR Warsaw nebo Weber Shandwick, a ve veřejné správě.

Její více než 20letá profesní zkušenost zahrnuje především strategické poradenství v oblasti komunikace, poradenství v oblasti krizového řízení a mediální školení. Plánovala a řídila komunikační kampaně, zejména v oblasti implementace strategií udržitelného rozvoje pro společnosti z odvětví logistiky a automobilového průmyslu, financí a profesionálních služeb, technologií, nemovitostí a spotřebního zboží.

Zdroj: Renault ČR, Jitka Skaličková

Alicja Górka

Related Post