Katrin Adt, Foto: Dacia
Spread the love

Katrin Adt nastupuje do Renault Group na funkci generální ředitelky značky DACIA kde nahradí Denise Le Vota, který společnost opouští. Katrin, která dříve působila v Mercedesu, bude v rámci nové organizace bude podřízena řediteli skupiny Renault Fabrice Camboliveovi.

„Pod vedením Denise Le Vota se Dacia stala silnou značkou s atraktivní nabídkou produktů a podařilo se jí získat širší zákaznickou základnu. Jménem týmů Renault Group bych rád vyjádřil Denisovi vděčnost za vše, čeho za ta léta dosáhl. Rovněž vítám Katrin Adt, jejíž zkušenosti v automobilovém průmyslu budou pro Dacii skutečným přínosem,“ uvedl François Provost, generální ředitel Renault Group.

„Jsme velmi rádi, že můžeme Katrin přivítat ve vedení společnosti Dacia. Její rozsáhlé znalosti a odborné zkušenosti v oblasti rozvoje podnikání nám umožní pokračovat v dynamickém rozvoji značky, a především společně čelit další výzvě: elektrifikovat produktovou řadu „à la Dacia“. Nyní, když je značka pevně usazena na stupních vítězů evropského maloobchodního trhu, je na nás, abychom z ní udělali nový standard v oblasti elektromobility,“ zdůraznil Fabrice Cambolive, ředitel skupiny Renault.

Katrin Adt má téměř 26 let zkušeností v automobilovém průmyslu, konkrétně ve společnosti Daimler, zejména u Mercedes-Benz. Je vystudovaná právnička a zastávala různé vedoucí pozice: generální ředitelka Mercedes-Benz v Lucembursku, viceprezidentka pro lidské zdroje a rozvoj ve společnosti Daimler, generální ředitelka značky Smart a poté generální ředitelka Mercedes-Benz Own Retail Europe. V poslední době vedla korporátní audit u Mercedes Benz. Katrin, jejíž kariéra se zaměřuje převážně na oblast prodeje a maloobchodu, vedla několik klíčových transformací, jako například přechod značky Smart na 100% elektrický pohon. Katrin se také intenzivně angažuje v podpoře diverzity a mentorování žen v oblasti technologií.

„Jsem nadšená, že se připojuji k Renault Group a převezmu vedení značky Dacia. Je to pro mě privilegium, že mohu spolu s výjimečným týmem přispívat k psaní další kapitoly této pozoruhodné úspěšné historie. Tvarování podniků pro budoucnost bylo vždy hnacím motorem mého úsilí. Dnes se nacházíme v přelomovém okamžiku – jak technologickém, tak společenském – v našem vztahu k automobilům. Dacia neustále prokazuje relevanci svého přístupu prostřednictvím produktů, které dokonale odpovídají očekáváním zákazníků. Dacia je mnohem více než jen značka, ztělesňuje odvážnou, inteligentní a dostupnou vizi mobility. Nyní jsme plně mobilizováni, společně se všemi týmy Dacia a skupiny, stejně jako s našimi dodavateli, partnery a distributory, abychom posunuli tuto mimořádnou dobrodružnou cestu vpřed. S energií, ambicemi a společným smyslem pro poslání budeme i nadále bořit konvence a vytvářet hodnotu pro naše zákazníky,“ prohlásila Katrin Adt, generální ředitelka Dacia.

Zdroj: Dacia, Jitka Skaličková

Related Post