Spread the love

Otevřením nové vlajkové restaurace v Praze na Václavském náměstí oslavil KFC, největší řetězec restaurací s rychlou obsluhou v Česku, třicáté výročí působení na českém trhu. Řidičům je značka známa díky možnosti Drive-Thru obsluhy.

Nová pobočka, první vlajková restaurace svého druhu v Evropě a pátá na světě po třech v USA a jedné v Singapůru, je umístěná symbolicky v blízkosti první restaurace KFC z roku 1994 a představuje inovativní koncept spojující moderní technologie, příjemné prostředí a výjimečný zákaznický zážitek. „Tato pobočka je pro nás symbolem úspěchu a také toho, jaký obrovský kus cesty jsme v KFC ušli. Těší nás, že i po tolika letech můžeme zákazníkům nabízet stále něco nového, včetně ještě lepších zážitků spojených s návštěvou našich restaurací,“ říká Ivana Makalová Dlouhá, ředitelka KFC pro Českou republiku a Rakousko.

Unikátní služba Table service

Jedná se o největší restauraci KFC v České republice, která na ploše 766 m2 nabídne až 152 míst k sezení. Jde také o první restauraci KFC sídlící v historické budově. V interiéru pobočky se citlivě propojují moderní designové prvky s těmi původními, které se ve stylu art deco zachovaly dodnes. Kromě designu je ale nová restaurace synonymem pro udržitelnost a také inovace. Všechny světelné instalace jsou energeticky úsporné, což přispívá ke snížení spotřeby energie. Také veškerý nábytek a dveře jsou z udržitelných zdrojů, vyrobené s ohledem na ekologii a navrženy tak, aby je bylo možné znovu použít nebo recyklovat. Unikátem je i nová služba Table service. Hosté si mohou objednávat prostřednictvím aplikace či kiosků a obsluha jim jídlo donese pohodlně až ke stolu.

Téměř třicet milionů zákazníků ročně

„Na český trh jsme vstoupili před 30 lety a od té doby si naše kuřecí pochoutky získaly srdce mnoha zákazníků. S jasnou ambicí být jedničkou v oblasti rychlého občerstvení pokračujeme dál,“ uvádí Ivana Makalová Dlouhá. Minulý rok obsloužili v českých restauracích KFC 25 milionů zákazníků. Během letošního roku už je to téměř 27 milionů. Také v příštím roce KFC počítá zhruba s nárůstem osm až devět procent.

Bohumil Brejžek

Foto Bohumil Brejžek a KFC
 

Related Post