Spread the love

UNIQA každoročně sbírá originální a vtipná vyjádření zákazníků, kterými komentují vzniklé škody. S koncem roku 2023 pojišťovna publikovala některé zvláště podařené. Zde je letošní výběr:

Přepisy hovorů klientů hlásících škodu do UNIQA telefonicky:

„Parkovací škoda?! Rozbité oba světlomety, zlomená haubna, nárazník pryč, proražený chladič. Tomu se u vás v pojišťovně říká parkovací škoda? Ledaže by teda bývala milostivá chtěla s autem povyskočit a zaparkovat na mojí kapotě!“

„Říkal mi soused, že mám ohlásit škodu, co jsem mu způsobil. No, tentokrát je to fér. Ty větve z mýho stromu spadly na jeho auto. Tak to jo. Ale dávejte si na něj pozor. Jemu se furt něco nelíbí. Na jaře reklamoval, že mu okvětní lístky z mé třešně za větru narušují zeleň jeho trávníku, a v létě si zase stěžoval, že jak často grilujeme, z naší parcely pořád cítí česnek a bolí ho z toho žlučník.“

„Jedu úzkou jednosměrkou a proti mně se řítí chlap ve fordu. Snažím se dávat znamení, že jede špatně – napřed blikám, potom troubím. Neochvějně si razí cestu dál. No, a narazil. Do mě.“

„Já nechci nějak řešit gender, že jo, ale je prostě fakt, že příroda něco ženským nenadělila. Místo mezi dvěma vozy tak akorát na mopeda, ale ona né, ona se tam snaží bez mrknutí zaparkovat esúvéčko. Jako kdyby bylo nafukovací a ona ho mohla trochu vypustit, nebo co.“

Popis nehodového děje klienta u škody z havarijního pojištění UNIQA:

„Jedu lesem, pohoda, auto brumly-brumly. Najednou prase zleva dus-dus. A za ním druhé větší dus-dus-dus. Já na ně blik-blik, tú-tú. Brzdím uí-uí. Do třetího vrazím buch! Dus-dus-kvík-kvík a pak už jen ticho.“

Zdroj: UNIQA, Eva Svobodová, tisková mluvčí

 

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *