Dvanáct lokací, stovky testovacích jízd a novinky značky Citroën. To byl letošní ročník Citroën Experience Roadshow 2025. Hlavní hvězdou akce se stal C3 Aircross. Zatímco na roadshow byl nejtestovanějším vozem, aktuálně je nepoptávanějším modelem produktové řady Citroën.
C3 Aircross dorazil na český trh pár dní před startem roadshow, přirozeně se tak měl stát hlavním lákadlem akce. A toto očekávání naplnil. Zákazníci ocenili design, interiér C-Zen Lounge a odpružení Citroën Advanced Comfort®. Ohlas vzbudila také nabídka pohonů:
- Benzinový Turbo 100 k s manuální převodovkou
- Hybridní 145 k s automatickou převodovkou
- Plně elektrická varianta s výkonem 113 k – k dispozici se standardním i prodlouženým dojezdem.
Akce Citroën Experience Roadshow 2025 tak má velkou zásluhu na tom, že model C3 Aircross aktuálně zaujímá pozici nejvíce poptávaného modelu značky Citroën v ČR.
Zájem předčil očekávání
Během akce, která proběhla od 27. května do 13. června, absolvovalo minimálně jednu testovací jízdu 325 klientů. Nejen C3 Aircross, ale i další novinky – C4 a C3 – zaznamenaly vysoký zájem. V mnoha lokalitách byla kapacita testovacích jízd zcela vyčerpána, např. v Praze, Ostravě, Havířově a Novém Jičíně. Celkem bylo realizováno 522 zkušebních jízd. Vytíženost testovací flotily byla ve srovnání s loňským rokem o více než 20 % vyšší, což přineslo výrazný nárůst efektivity.
Roadshow místem pro setkávání
Citroën Experience Roadshow 2025 se stala příležitostí pro dealery značky navázat osobní kontakt s potenciálními i stávajícími zákazníky. Všichni zúčastnění prodejci rozšířili testovací flotilu o další modely. Odměnou jim bylo posílení jejich působení v daných regionech a navázání nových obchodních vztahů.
Pozitivní zpětná vazba
Na akci proběhla i soutěž o zapůjčení vozu C3 Aircross. Dalšími výraznými přínosy byly 45% slevy na balíček Protect a výkupní bonusy.
„Letošní roadshow jsme připravili v komornějším formátu než loni, ale přesto překonala naše očekávání. Zaznamenali jsme výrazně vyšší vytížení testovacích jízd a velmi pozitivní odezvu na novinky i akční nabídky. Ohlas měla i soutěž o zapůjčení vozu C3 Aircross. Výhercům, které jsme právě vylosovali, srdečně blahopřejeme,“ říká Lenka Martinová, marketingová ředitelka značky Citroën v ČR.