Toyota Motor Europe udělila 46 prodejcům ocenění výjimečné zákaznické zkušenosti Ichiban 2025. Šestice prodejců navíc obdržela vyznamenání Going Beyond pro služby vysoce nad očekávání zákazníků. Mezi Čechy zvítězil autosalon C&K, člen skupiny AUTO UH z Brna.
Vítězové byli vybráni z více než 2 500 prodejců z celé Evropy. Společnost C&K je nejstarším českým dealerem Toyoty, spolupráce trvá už od roku 1993.
Slavnostní předávání cen v italské Bologni svedlo vítěze dohromady do srdce Motor Valley, regionu prosyceného automobilovou historií. Letošní téma se inspirovalo cestou, kde je úspěch definován precizností, disciplínou a týmovou prací. Oceněné týmy prokázaly schopnosti spolupracovat pod tlakem. Právě společné úsilí umožnilo těmto prodejcům získat ocenění Ichiban.
„Držitelé ocenění Ichiban si tuto poctu zasloužili díky důslednosti, péči a hlubokému pochopení toho, co je pro lidi důležité. Připomínají nám, že skvělé zákaznické zkušenosti se budují člověk od člověka, podáním ruky danému jedinci, a že překonávat očekávání není výjimkou, ale návykem,“ řekl Jošihiro Nakata, prezident a generální ředitel Toyota Motor Europe.
„Prestižní ocenění Ichiban letos míří do Brna, kde pobočka C&K, člena skupiny AUTO UH, nejlépe obstála v kvalitě služeb, spokojenosti zákazníků i celkovém přístupu. Toto uznání není jen o číslech a prodejích – Ichiban je výrazem důvěry, kterou si prodejce vybudoval díky svému přístupu a každodenní práci. V duchu filozofie Toyoty platí, že úspěšní prodejci vytvářejí věrné zákazníky. Gratulujeme a těšíme se na další společné úspěchy,“ doplnil Martin Peleška, ředitel Toyota a Lexus ČR.
Zdroj: Toyota Czech