CG Car-Garantie Versicherungs-AG je specialistou na záruky v Evropě a v současné době působí v 19 zemích. V letošním roce slaví 25. výročí vstupu na trh v České republice. Dnes je CarGarantie partnerem některých českých prodejců a dovozců automobilů.
Když CarGarantie v roce 2000 expandovala na český trh, měla již společnost vybudovanou dobrou mezinárodní pověst. Také v České republice vzbudilo portfolio specialistů na záruky zájem prodejců a dovozců o spolupráci. Díky tomu první smlouvy s dealery brzy následovaly rámcové dohody s renomovanými výrobci.
Mezi její partnery v automobilovém průmyslu dnes patří BMW, Hyundai, Mazda, Opel, Peugeot, Citroen, Fiat, Jeep, Subaru, Škoda, VW, Audi a Volvo. Od začátku letošního roku probíhá také spolupráce s prodejní platformou Autosphere pro obchod s certifikovanými ojetými vozy skupiny Emil Frey.
CarGarantie dokáže zaujmout i v segmentu motocyklů svými produkty pojištění záruky. Spolupracují s ní výrobci motocyklů BMW Motorrad, Harley-Davidson®, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Indian Motorcycle, Triumph a Ducati. Na odborné znalosti a spolupráci se specialistou na věrnost zákazníků se v současné době spoléhá více než 300 prodejců na pobočkách po celé České republice.
Stabilita a dlouhá životnost
CarGarantie se zaměřuje na stabilitu a dlouhodobé partnerství. „Jsme jedním z předních poskytovatelů v Evropě,“ vysvětluje Tomáš Kňava, obchodní ředitel pro český a slovenský trh.
„Dlouhodobý úspěch našich obchodních partnerů je pro nás obzvláště důležitý. Proto klademe velký důraz na individuální servis a co nejlepší podporu prodejců. Široká nabídka pojištění záruky je pro naše partnery důležitým kvalitativním prvkem, kterým se chtějí odlišit od soukromého obchodu. Nabízíme také profesionální marketingové služby a náš program pro kontakt se zákazníky. Díky tomu mají prodejci efektivní možnosti, jak získat nové zákazníky a dlouhodobě si je udržet a to bez jakéhokoli dalšího úsilí ze strany prodejce.“
Obchodní zástupci pod vedením pana Kňavy, který ve společnosti pracuje od roku 2012, jsou smluvním partnerům k dispozici osobně jako kontaktní osoby a poradci. Důraz je kladen na nadstandardní služby a co nejlepší kvalitu služeb pro zákazníka.
Tomáš Kňava, obchodní ředitel CarGarantie Česká republika a Slovensko:
„Klíčem k našemu úspěchu v České republice v uplynulých 25 letech bylo dlouholeté partnerství a důvěryhodná spolupráce s našimi smluvními partnery. Rád bych jim touto cestou ze srdce poděkoval! My v CarGarantie budeme i nadále dělat vše pro to, abychom tuto důvěru v naše služby a produkty ospravedlnili i v budoucnu.“