Toyota v červnu udržela druhé místo v součtu registrací nových osobních a lehkých užitkových aut českém trhu. Prodej Toyoty oproti loňskému červnu vzrostl o 15 procent na 2150 osobních a lehkých užitkových vozů, oznámil šéf importu Martin Peleška.
Dosáhla tak tržního podílu 8,9 procenta. Podle importu jde o výrazný posun v rámci českého trhu, když ještě na konci prvního čtvrtletí Toyotě patřila čtvrtá příčka.
Druhá příčka Toyotě v červnu patřila i na trhu osobních vozů s celkem 1788 prodanými auty, zatímco na trhu lehkých užitkových vozů dokonce dominovala na prvním místě.
Letos přes 10 000 registrací, čtvrté místo ve fleetech
Za celé první pololetí Toyota na českém trhu prodala již 10 104 vozů, což znamená třetí příčku mezi všemi značkami a tržní podíl přes 7,6 procenta. V prodeji soukromým zákazníkům Toyota obsadila celkové čtvrté místo a na fleetovém trhu se posunula dokonce na třetí pozici.
„Ke skvělým červnovým výsledkům výrazně přispěl rekordní Toyota Víkend i úspěšné akční nabídky na vybrané modely včetně atraktivního financování Kinto One. Nabito máme i do dalších měsíců, kdy bude silná nabídka dále pokračovat. Navíc začneme přicházet se záplavou nových modelů, které postupně odhalujeme od počátku jara,“ doplňuje Martin Peleška, ředitel značek Toyota a Lexus ČR.
Zdroj: Toyota Czech