Spread the love

Hyundai představil možnosti individualizace a pro IONIQ 9 poprvé nabízí tři exkluzivní digitální funkce prostřednictvím obchodu Bluelink Store v aplikaci Bluelink App. Slibují vizuální motivy na displejích, dynamický světelný design a virtuální řazení.

IONIQ 9 je prvním modelem značky Hyundai, který disponuje možností dodatečného digitálního vylepšování. Majitelé díky tomu své vozy mohou přizpůsobit vlastním představám. Funkce je součástí širší strategie značky Hyundai, která spočívá ve vylepšování automobilů po celou dobu jejich životnosti prostřednictvím bezdrátových aktualizací a rozšíření OTA (Over-the-Air). Zákazníkům jsou tyto služby k dispozici v rámci obchodu Bluelink Store, kde je již mohou prozkoumat a případně si je aktivovat podle svých potřeb.

Níže popsané funkce již byly uvedeny na 14 evropských trhů včetně České republiky a v nadcházejících týdnech budou následovat další regiony.

Tři nové funkce pro IONIQ 9

  • Grafické motivy:Displej přístrojového štítu i dotykový displej informačního a zábavního systému si lze přizpůsobit bezplatnými motivy zobrazení, které zahrnují též efektní animace při zapnutí nebo vypnutí vozu. V době uvedení funkce na trh jsou k dispozici dva motivy: Nature, klidný design inspirovaný přírodou, a Pony, nostalgický motiv na počest modelu Hyundai Pony z roku 1974, který byl navržen italským designérem Giugiarem a stal se prvním velkosériově vyráběným vozem Hyundai.
  • Světelný design:Dynamická uvítací světla modelu IONIQ 9 působivě propojují techniku s designem. Odemknutí a uzamčení vozu spustí důmyslnou světelnou animaci předních a zadních světlometů, která umocní osobitý prémiový charakter vozu. Jeden světelný design je součástí standardní výbavy, další čtyři varianty lze zakoupit v obchodě Bluelink Store.
  • Virtuální řazení:Funkce VGS (Virtual Gear Shift) věrně napodobuje pocit ze řízení auta se spalovacím motorem autentickou imitací zvukového projevu motoru a řazení převodových stupňů. Řidič díky tomu jízdu vnímá jako dynamičtější a zábavnější. K dispozici je výhradně těm majitelům modelu IONIQ 9, kteří zvolili vůz v silnější verzi Performance.

První fáze uvedení na trh a budoucí plány

Nové digitální funkce jsou zpočátku k dispozici v Rakousku, Belgii, Česku, Francii, Německu, na Islandu, v Irsku, Itálii, Lucembursku, Nizozemí, Norsku, Portugalsku, Španělsku, na Slovensku, ve Švédsku a Velké Británii. Další evropské trhy budou následovat. V první fázi uvedení na trh jsou cílovou skupinou majitelé nového modelu IONIQ 9, Hyundai nicméně plánuje rozšíření této podpory i na další modely, které budou postupně představeny.

Marcus Welz, generální ředitel společnosti Hyundai Connected Mobility, k tomu poznamenal: „Zavedením digitálních funkcí a služeb zvyšujeme přidanou hodnotu pro řidiče a cestující, kteří si budou moci užívat více individualizované zážitky po celý životní cyklus vozu. Požitek z jízdy hodláme průběžně vylepšovat vývojem nových softwarových funkcí, které lze v autě aktivovat prostřednictvím našeho obchodu Bluelink Store. Trojice nyní uvedených exkluzivních funkcí je jen začátkem portfolia, které se bude rozrůstat, a již nyní se nemůžeme dočkat, až představíme další.“

Obchod Bluelink Store značky Hyundai reprezentuje významný krok k poskytování flexibilních řešení zaměřených na zákazníky. Hyundai prostřednictvím bezdrátových aktualizací OTA zajišťuje, že vozy této značky budou vždy mít ty nejmodernější technologie, které reagují na měnící se požadavky.

Related Post