V Direct Group vzniká marketingové oddělení v čele s nově příchozím Petrem Matějovským, skupina posiluje komunikační tým od loňska vedený Jitkou Pajurkovou. Oba týmy se společně zaměří na sjednocení komunikace a zvyšování reputace Directu napříč všemi společnostmi skupiny.
Mezi ně patří Direct pojišťovna, Direct auto, leasingová společnost Birne, systém pro firemní výdaje Fidoo, investiční platforma Fondee, Direct Investments a také Direct Social Impact.
Nový šéf skupinového marketingu Matějovský má zkušenosti s budováním značek, řízením a implementací marketingových strategií z firem jako Sazka, O2 nebo řecký OPAP. Tým, jenž pod jeho vedením vznikne, se má starat o veškeré marketingové aktivity skupiny a její brandovou komunikaci.
Do komunikačního týmu Pajurkové nově přišly Jitka Šmejkalová, která dostala na starost vedení a koordinaci externí komunikace, Tereza Wurstová, jež si pod sebe bere digitální image a sociální sítě Directu. Šmejkalová přichází z Publicis Groupe. Wurstová po šesti letech ve Vodafonu. V týmu pak pokračují Michal Kremina, koordinátor interní komunikace skupiny, Jan Mládek se zaměřením na eventy a grafička Lenka Polová.
Zdroj: mediar.cz, Foto: Direct