Ilustrační foto: ceny z prvního ročníku soutěže
Spread the love

Časopis Automakers letos opět organizuje, ve spolupráci s KMN, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2023. Soutěž je vedlejší kategorií ankety Auto roku v ČR. Poslední hlasy byly odevzdány 25. ledna, známe jména nominovaných manažerů, sčítání začne 31. ledna.

Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už poosmé.

Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2023. Celkem letos hlasovalo 29 novinářů.

Vyhlášení vítěze: 6. února v Kongresovém centru

Vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystají organizátoři na 6. února v rámci finále ankety Auto roku 2024 v ČR.

Letošní nominace do hlavní soutěže ankety dle abecedy:

Dominika Baborská, Suzuki

Martina Bedrnová, DS

Petr Burian, Ford

David Haidinger, BMW, Mini

Martin Hejral, Opel

Petra Klosová, Porsche

Tomáš Kotera, Škoda

Markéta Kuklová, Mazda

Jitka Jechová, Toyota

Sylva Marounková, FIAT, Jeep, Alfa

Lenka Martinová, Citroën

Radka Matthey, Peugeot

David Pavlíček, Hyundai

Jiří Rozkošný, Audi

Jitka Skaličková, Renault, Dacia

Linda Truhlářová, Citroën

Josef Hlávka, Mercedes

Filip Stoulil, SEAT, CUPRA

Frank Tiemann, Rolls Royce

David Valenta, VW

Kateřina Vaňková Jouglíčková, Kia

Lenka Vaňková, VW Užitkové

Marek Vodička, MG

Zdeněk Zikmund, Subaru

Do 5. února bude jasné, kdo z PR manažerů se letos prokouše do finále ankety

 

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *