Ilustrační foto: ceny z prvního ročníku soutěže
Spread the love

Časopis Automakers letos opět organizuje, ve spolupráci s KMN, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2023. Soutěž PR rokuje je vedlejší kategorií ankety Auto roku v ČR. Poslední hlasy byly odevzdány 25. ledna, postup do 2. kola turnaje zajistily 19 PR manažerům automobilových značek.

Klub motoristických novinářů vyhlásil loni v prosinci anketu v novodobé historii už poosmé.

Jejich členové mohli dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2023.

Celkem letos hlasovalo v průběhu prosince a ledna 29 novinářů. Každý mohl udělit až 3 hlasy, každý hlas je zároveň nominací oblíbeného manažera do soutěže.

Vyhlášení vítěze: 6. února v Kongresovém centru

Vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystají organizátoři na 6. února v rámci finále ankety Auto roku 2024 v ČR.

Letošní nominace do hlavní soutěže ankety dle abecedy:

Dominika Baborská, Suzuki

Martina Bedrnová, DS

Petr Burián, Ford

David Haidinger, BMW, Mini

Martin Hejral, Opel

Petra Klosová, Porsche

Tomáš Kotera, Škoda

Markéta Kuklová, Mazda

Jitka Jechová, Toyota

Sylva Marounková, FIAT, Jeep, Alfa

Lenka Martinová, Citroën

Radka Matthey, Peugeot

David Pavlíček, Hyundai

Jiří Rozkošný, Audi

Jitka Skaličková, Renault, Dacia

Linda Truhlářová, Citroën

Josef Hlávka, Mercedes

Filip Stoulil, SEAT, CUPRA

Frank Tiemann, Rolls Royce

David Valenta, VW

Kateřina Vaňková Jouglíčková, Kia

Lenka Vaňková, VW Užitkové

Marek Vodička, MG

Zdeněk Zikmund, Subaru

———————————————————————————————–

Komentář k nominacím:

Ve startovním poli letos nejsou oproti loňsku velké změny. Poprvé se v soutěži objevil Frank Tiemann za Rolls, který letos nahradil loni bodujícího Michala Kudelu.

U značky Porsche letos máme místo Kataríny Ardové Petru Klosovou.

U značky Škoda už neboduje oblíbený Pavel Jína, který loni přešel na mezinárodní PR automobilky.

V poli tradičně chybí značky Nissan nebo Honda, mediálně loni téměř neviditelné. Tento rok také z významných značek absentuje Volvo. Objevila se nová značka – čínská MG.

————————————————————————————————

POSTOUPILI DO 2. KOLA (zisk 2 a více novinářských hlasů)

Martina Bedrnová, DS

Petr Burián, Ford

David Haidinger, BMW, Mini

Martin Hejral, Opel

Petra Klosová, Porsche

Tomáš Kotera, Škoda

Jitka Jechová, Toyota

Sylva Marounková, FIAT, Jeep, Alfa

Radka Matthey, Peugeot

David Pavlíček, Hyundai

Jiří Rozkošný, Audi

Jitka Skaličková, Renault, Dacia

Josef Hlávka, Mercedes

Filip Stoulil, SEAT, CUPRA

David Valenta, VW

Kateřina Vaňková Jouglíčková, Kia

Lenka Vaňková, VW Užitkové

Marek Vodička, MG

Zdeněk Zikmund, Subaru

—————————————————-

Komentář ke 2. kolu:

Do 2. kola nepostoupily značky Mazda a Suzuki, podle poznámek novinářů málo viditelné na médiálním trhu. Mazda loni snad ani neměla tiskovku.

Vypadl také Frank Tiemann z Rollsu. Překvapivě se dál neprokousal Citroën, ale tam lze výsledek přičíst rozdělení volitelských hlasů mezi Lindu a Lenku.

Zdroj: Erich Handl za výbor KMN

 

 

 

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *